ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΗ – ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

O πελάτης έχει τη δυνατότητα να αγοράσει την υπηρεσία: ραντεβού με διακοσμήτρια αποχρώσεων μέσω του site της εταιρείας.

Συμπληρώνοντας υποχρεωτικά τα στοιχεία: Επώνυμο, Όνομα, Διεύθυνση, Περιοχή, Κινητό τηλέφωνο, Σταθερό τηλέφωνο, Email, μπορεί μέσω πιστωτικής κάρτας να προαγοράσει στην προνομιακή τιμή των 20€ τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Ο πελάτης δεν κανονίζει από μόνος του την ημέρα και ώρα του ραντεβού. Συμπληρώνοντας πρώτα την περιοχή του, βλέπει από ποια ημερομηνία και μετά υπάρχει διαθεσιμότητα και αναλόγως αποφασίζει να προχωρήσει στην προαγορά. Ταυτόχρονα με την αγορά έρχεται email στην ηλεκτρονική διεύθυνση του πελάτη, με την επιβεβαίωση της προαγοράς του.

Η εταιρεία εντός μίας εργάσιμης ημέρας επικοινωνεί με τον πελάτη, είτε στα τηλέφωνα που έχει συμπληρώσει, είτε στο αντίστοιχο email, και κλείνει μαζί του το ραντεβού, την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να έρθει ο εκπρόσωπος της εταιρείας στο χώρο του.

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν απαντάει ούτε σε τηλέφωνα ούτε σε email, ο εκπρόσωπος της εταιρείας προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί του για 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά η υποχρέωση επικοινωνίας μεταφέρεται από τη μεριά του πελάτη και ο εκπρόσωπος αναμένει να επικοινωνήσει ο πελάτης μαζί του. Η προσπάθεια επικοινωνίας από τον εκπρόσωπο, αποδεικνύεται από τις κλήσεις που έχει κάνει (μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας) και από τα email που έχει αποστείλει προς την ηλεκτρονική διεύθυνση που ο πελάτης έχει συμπληρώσει.

Το ραντεβού αφορά αποκλειστικά συμβουλευτική υπηρεσία, σε θέματα αποχρώσεων στο χώρο του πελάτη. Η εταιρεία δεν αναλαμβάνει περαιτέρω διακοσμητικές προτάσεις πέραν των χρωματικών αποχρώσεων σε τοιχοποιία, στο χώρο του πελάτη. Το κάθε ραντεβού έχει μέγιστη διάρκεια 45 λεπτά της ώρας.

Δεν περιλαμβάνει προϊόντα ή άλλα υλικά αλλά μόνο την πρόταση που γίνεται προς τον πελάτη. Ο πελάτης στη συνέχεια από τα καταστήματα της εταιρείας, έχει τη δυνατότητα να αγοράσει και να εφαρμόσει με ευθύνη του τις χρωματικές αποχρώσεις στο χώρο του.

Το ραντεβού αποδεικνύεται με την υπογραφή του πελάτη, σε διπλότυπο έντυπο που παραλαμβάνει από τον εκπρόσωπο της εταιρείας στο τέλος του ραντεβού. Το έντυπο εκτός από την υπογραφή, έχει τα στοιχεία του πελάτη με την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού. Επίσης περιλαμβάνει την πρόταση του εκπροσώπου για τις χρωματικές αποχρώσεις που προτείνονται στον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης προχωρήσει στην προαγορά του ραντεβού, αλλά τελικά δεν επιθυμεί να κάνει χρήση της υπηρεσίας, μπορεί να ζητήσει μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: contact@trakadas.gr   την επιστροφή των χρημάτων. Η εταιρεία χωρίς αντίρρηση οφείλει να επιστρέψει σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδείξει γραπτώς ο πελάτης, το ποσό της προαγοράς του.

Σε περίπτωση ακύρωσης του προγραμματισμένου ραντεβού με ευθύνη του πελάτη, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα, να οριστεί νέο ραντεβού σε συνεννόηση με τον εκπρόσωπο της.

Σε περίπτωση ακύρωσης του ραντεβού με ευθύνη του εκπροσώπου της εταιρείας, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να κλείσει εκ νέου ραντεβού με τον εκπρόσωπο της κατά προτεραιότητα, σε ώρα και ημέρα. Αν και τη δεύτερη φορά ακυρωθεί με ευθύνη του εκπροσώπου της εταιρείας, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει άμεση επιστροφή των χρημάτων του, μέσω τραπεζικού λογαριασμού που θα υποδείξει γραπτώς στην εταιρεία.

Σε περίπτωση δυσαρέσκειας του πελάτη μετά την ολοκλήρωση του ραντεβού, ο πελάτης μπορεί να προχωρήσει σε γραπτή αναφορά στην ηλεκτρονική διεύθυνση: contact@trakadas.gr   Η εταιρεία θα λάβει σοβαρά υπόψιν την αναφορά και έχει τη δυνατότητα εφόσον ο πελάτης το αποδέχεται να στείλει άλλον εκπρόσωπο της,  προκειμένου να ελέγξει το περιεχόμενο της αναφοράς του πελάτη.